Choose language

Visma | Raet en Visma Connect slaan handen ineen voor betere gegevensoverdracht in de zorg

De zorgsector is van levensbelang voor de hele samenleving maar kent zo haar eigen uitdagingen; complexe roosters en planningen, veel ziekteverzuim en een hoge uitstroom. 

Moderne HR-systemen kunnen het de zorg een stuk makkelijker maken door zorgprofessionals veel administratieve taken uit handen te nemen. Nedap Ons is één van die systemen. Deze integrale software-suite ondersteunt meer dan 1.500 zorginstellingen in Nederland bij het maken van personeelsplanningen en de koppeling met elektronische cliëntendossiers (ECD).

Vanuit Visma | Raet leveren wij met Youforce een modern platform voor een volledige digitale HR-administratie. De werkgever is hiermee ‘in control’ over alle processen in de employee lifecycle, van recruitment tot offboarding. De integratiespecialisten van Visma Connect hebben een API connector ontwikkeld voor een automatische overdracht van HR-data tussen de applicaties van Visma | Raet en Nedap. Dankzij deze API profiteren zorgorganisaties en hun medewerkers nog meer van de kracht van deze moderne applicaties. 

De API connector is flexibel en de gegevensoverdracht configureer je eenvoudig volgens de specifieke wensen van jouw organisatie. Zorginstellingen kunnen eenvoudig velden selecteren of uitsluiten zodat de API precies aansluit op jouw informatiebehoefte. Dit is vooral waardevol voor de zorgsector waarin complexe CAO’s, grote hoeveelheden medewerkers en specifieke medewerkersvelden cruciaal zijn voor een efficiënte personeelsbeheer en planning.

De belangrijkste functionaliteiten en voordelen

Geautomatiseerde synchronisatie: De connector zorgt voor regelmatige updates en voorkomt dubbel werk en inconsistente gegevens.

Bi-directionele gegevensstroom: De connector zorgt voor een naadloze uitwisseling van informatie door gegevens zowel over te dragen van Youforce naar Nedap Ons als vice versa

Tijdbesparing: Automatisering van gegevensoverdracht bespaart kostbare tijd en voorkomt handmatige invoer en dubbele controles.

Vermindering van fouten: De connector maakt een einde aan handmatige gegevensoverdracht en minimaliseert het aantal fouten en inconsistenties.

Verbeterde efficiëntie: Een naadloze integratie zorgt voor een gestroomlijnde werking van HR-activiteiten en verbeterde efficiëntie.

Vlekkeloze overdracht

Kortom, de nieuwe connector zorgt voor een vlekkeloze overdracht van HR-gegevens en levert je tijdsbesparing, minder fouten en meer efficiëntie op. Organisaties krijgen tijd en ruimte om zich te richten op strategische initiatieven en waardevolle HR-analyses in plaats van repetitieve administratieve taken. De connector is een betrouwbare oplossing om het potentieel van HR-processen te maximaliseren en de tevredenheid van de medewerkers te vergroten.

Verder praten over integraties? 

Benieuwd naar wat onze integratiespecialisten voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. Onze experts staan klaar om alle vragen te beantwoorden en te kijken hoe we uw HR-processen nog verder kunnen optimaliseren. Of het nu gaat om het stroomlijnen van personeelsplanningen, het automatiseren van gegevensoverdracht of het verbeteren van de efficiëntie binnen uw zorginstelling, wij hebben de kennis en ervaring om u te ondersteunen.

Meer weten? Neem contact op

 

New call-to-action